Основи комунікацій під час кризових ситуацій
У Полтавському регіональному центрі підвищення кваліфікації завершилося дистанційне навчання державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування за загальною короткостроковою програмою «Запобігання та реагування на виникнення загроз, кризових ситуацій і подолання їх наслідків».
17 жовтня в рамках програми відбувся онлайн тренінг «Основи комунікацій під час кризових ситуацій». Учасники ознайомилися з ключовими принципами кризових комунікацій, зокрема:
- важливістю оперативного, достовірного та етичного інформування населення;
- алгоритмами взаємодії між органами влади, службами реагування та громадськістю;
- психологічними аспектами сприйняття інформації у стресових ситуаціях;
- практичними інструментами підтримання довіри та стабільності під час криз.
Окрему увагу було приділено рольовим моделям поведінки посадових осіб, які виступають офіційними комунікаторами у надзвичайних умовах.
Заняття провела Ніна Атаманчук, завідувач кафедри кризової психології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, кандидат психологічних наук, доцент. Викладачка поділилася прикладами ефективної взаємодії між владою та громадськістю, а також наголосила на необхідності постійного професійного вдосконалення у сфері кризового менеджменту.
Наталія Осипенко, директор Полтавського РЦПК підвела підсумки навчання, наголосивши, що завдяки таким освітнім програмам державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування набувають актуальних знань і навичок, які сприяють підвищенню ефективності реагування на виклики сьогодення та зміцненню довіри громадян до влади.
