A A A K K K
людям із порушенням зору
Полтавський регіональний центр підвищення кваліфікації
м. Полтава

Основи комунікацій під час кризових ситуацій

Дата: 17.10.2025 13:41
Кількість переглядів: 19

У Полтавському регіональному центрі підвищення кваліфікації завершилося дистанційне навчання державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування за загальною короткостроковою програмою «Запобігання та реагування на виникнення загроз, кризових ситуацій і подолання їх наслідків».

17 жовтня в рамках програми відбувся онлайн тренінг «Основи комунікацій під час кризових ситуацій». Учасники ознайомилися з ключовими принципами кризових комунікацій, зокрема:

  • важливістю оперативного, достовірного та етичного інформування населення;
  • алгоритмами взаємодії між органами влади, службами реагування та громадськістю;
  • психологічними аспектами сприйняття інформації у стресових ситуаціях;
  • практичними інструментами підтримання довіри та стабільності під час криз.

Окрему увагу було приділено рольовим моделям поведінки посадових осіб, які виступають офіційними комунікаторами у надзвичайних умовах.

Заняття провела Ніна Атаманчук, завідувач кафедри кризової психології Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, кандидат психологічних наук, доцент. Викладачка поділилася прикладами ефективної взаємодії між владою та громадськістю, а також наголосила на необхідності постійного професійного вдосконалення у сфері кризового менеджменту.

Наталія Осипенко, директор Полтавського РЦПК підвела підсумки навчання, наголосивши, що завдяки таким освітнім програмам державні службовці та посадові особи місцевого самоврядування набувають актуальних знань і навичок, які сприяють підвищенню ефективності реагування на виклики сьогодення та зміцненню довіри громадян до влади.


Кризові сит



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора