На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 28.12.2016 № 632 «Про підвищення кваліфікації державних службовців органів виконавчої влади, працівників міськрайвиконкомів на базі Полтавського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій у 2017 році» 19 вересня поточного року на базі Центру проведено тематичний короткостроковий семінар «Організація роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
Програма навчального заходу має практичне спрямування та розрахована на державних службовців, працівників апаратів та структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, відповідальних за роботу зі зверненнями громадян.
В ході практичного заняття начальником відділу роботи зі зверненнями громадян Полтавської обласної державної адміністрації Валерієм Володимировичем Балагурою розкрито питання дотримання норм чинного законодавства України щодо звернень громадян.
Під час тренінгу, який по підгрупах проводили Степанова Лариса Валентинівна, доцент кафедри управління персоналом та економіки праці ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», кандидат економічних наук та Московченко Анжеліка Анатоліївна, директор з розвитку персоналу компанії «Зелений слон», кандидат психологічних наук учасники семінару вивчали психологію стресу та практичні можливості управління стресом.
Слухачі пройшли вихідне анкетування та отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.